Bakning...=)

Nu har jag bakat färdigt för idag...

gjorde dock ingen sockerkaka men det tar vi imorrn..!!

Glutenfria vaniljbullar:
  





Kanelbullar:

  









Nu ska jag bara ta det lugnt ikväll och ladda inför veckan på jobbet...
börjar 06.30 imorrn eftersom jag gick hem 15.30 i torsdags...Weiiii!

Förrästen det här var min Midsommaroutfit:





Linne   ¤   Gina Tricot
Klänning   ¤  Gina Tricot
Leggings Gina Tricot


Detta hade jag på mig i torsdags..=)

 


Body   ¤  Gina Tricot
Jeans   ¤ Stadium
Kofta    ¤   H&M

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anders

Idag har du varit duktig.... :D



bakat goda bullar åt både dig och mig.. :D



tack för det.. :P



Puss Puss

2008-06-22 @ 20:54:36
Postat av: ..:Sarah:..

tack=)

du är en riktig pysslare du.. jag gillar inte riktigt att baka.. mat är skoj men inte bak.



fina saker du köpt=)

2008-06-23 @ 00:19:49
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0