26. Mina rädslor

Jag är rädd för många olika saker, men det är inte direkt så att jag går och tänker på det hela tiden.
Några exempel är att Dö, inte få uppleva de saker som jag har drömt om så länge.
Jag är rädd för att jag ska fortsätta vara arbetslös, vill inte, vill inte..!!

Jag är rädd för den dagen när mina nära och kära går bort..
På ett sätt skulle jag villja pausa livet just nu, men samtidigt så finns det saker som fattas.

Ja livet är bra otroligt måste jag säga, allt man har gått igenom..
Herre Guuud säger jag bara..

Tänk allt som man kommer att få gå igenom, ojojoj.



Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har haft en toppensöndag!

Imorgon är det dags för praktik, ska bli kul!

2011-02-06 @ 22:13:24
URL: http://lansanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0