I Gävle nu..

Nu är jag i Gävle igen, skönt känns det har saknat min älskling hur mycket som hellst.
Idag har jag varit ut på stan en sväng och kollat läget lite, hittade en superfin klänning som jag ska ha på bröllopet i aug.

Gick även in en sväng på Åhléns, hittade där en kofta som har varit slut ett tag i Sundsvall..
Fin kofta från Frk.

lovar att visa er senare..

Ikväll ska vi ta tag i våra växter, shiit vad har hänt nu när jag har varit borta?
något litet svart kryp har invaderat alla mina växter..=(

Fick se farmors dödsannons idag.

 

Saknar dig fina farmor

Kommentarer
Postat av: Mindy

Hoppas att du får en skön midsommar.kram kram

2009-06-19 @ 13:19:46
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0