EMD

Omg va grymmt att EMD vann kategorin "årets låt"

Grabbarna i EMD poserar för kameran. Foto: Scanpix
                                                                       Bild lånad av tv4
.....Grattis Grabbar...

Wohoooo..


Måste bara berätta en sak också..
Jag har tränat idag, hehe imorse var jag och Ante ute och gick och efter maten satte jag mig och cyklade på våran motionscykel.. hääärligt..
Va heelt svettig och jag satt bara en kvart..=)
pumpade hög musik samtidigt som jag cyklade...cyklade 14,7 km..

Imorrn ska jag cykla igen då ska jag slå det där...=)

ville bara skryta lite tycker faktiskt att jag är duktig..

God Natt...

Kommentarer
Postat av: stina

tack :)

2009-01-08 @ 07:55:48
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0