Lugn dag

Jag fick sluta tidigare idag eftersom de andra i teatergruppen skulle öva inför torsdagen då vi har påsk café i skolan...
Jag kollade som hastigast på din sko dom har många snygga skor där nu..=)
men jag behöver ett par till studenten..och det har väll ännu inte kommit så många..
Men om nån vecka eller så finns det nog mer..hoppas jag..


Någonting fruktansvärt hände nyss utanför fönstret, en man stog och slog sin hund 4 gånger, hur i h-vete kan man göra så? Det var inga lätta slag eller vad man ska säga utan det var verkligen hårda slag..Med kopplet...
Sjukt sjukt sjukt säger jag bara...


Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt...härligt va?







Nu en promenad..

Kraaam

Kommentarer
Postat av: Starlet

Jävla gubbfan, vissa ska inte ha hund!

2008-03-17 @ 18:24:07
URL: http://starletspalace.blogg.se
Postat av: N a d i n e

Nu var tävlingen på enterthecircus.blogg.se avslutad!
Vinnare blev Hanna Sjögren.
Tack för din medverkan! :)

2008-03-17 @ 23:13:48
URL: http://enterthecircus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0