Valbo imorrn?

Helloooo...

Nu är det äntligen fredag och det känns heeelt underbart, det tar på krafterna att jobba som jag gör...
Så nu ska det bli skönt med viiiila...

Imorgon ska vi ta en trip till Valbo det ska bli roligt...
hoppas jag hittar något fiint...
ska även se till att klura ut vad Ante ska få i present...han fyller nämligen år den 30 juni vilket e snart...!!!
jag tycker att det är supersvårt att köpa presenter, jag vet massor med saker som han behöver men det är typ kläder och skor men jag vet inte om jag vill köpa detta till sötnosen...Han använder aldrig de kläder som han har fått av mig..bara de han fått av mamma min passar....roligt!
Nope!

men vi får se vad han ska få, ska väll komma på nå skojj..jag är ju lite påhittig av mig IBLAND.....

jag måste också köpa en sån där blå tröjja som jag la upp bild på igår...passar utmärkt på jobbet...

Nä nu börjar jag bli pumsig...

Trevlig Helg!!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM


Kommentarer
Postat av: Starlet

Trevlig helg! :)

2008-06-13 @ 23:00:40
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0