Jag är en Nasse

Heelloo..

Har suttit ute i sooolen på morgonen, underbart..=)
har även skrivit av lite recept så att jag kan baka massor med gott..=)

Förrästen fick ju en kommentar av söööta Lisa...
numera är jag en liten Nasse..=)
Tack lisa!!
Älskar Nasse....





Jag blev sjukt chockad idag när jag ställde mig på vågen jag har tydligen gått ner i vikt, detta är dock ej omtyckt av mina när och kära...men jag gillar magen så pass mycket att det fick bli en bild..

 

Arbetet på jobbet börjar väll sätta sina spår..=)
är dock superlat hemma orkar aldrig gjöra situps och sådant, men ut och gå och röra på mig det kan jag..=)


 

Nä nu ska jag sätta mig och laga en kudde som gått sönder...även ett halsband som Anders fick av mig när jag kom hem från Thailand.

Ha en bra dag..

Kram

Kommentarer
Postat av: Anders

Ja du är jättefin älskling.. men du får inte gå ner för mycket.. då blir det mycket fet mat tills du väger mer.. men du är jättesnygg nu ;)



tack för att du lagade halsbandet älskling.. har det på mig nu.. :D



Pussar

2008-07-06 @ 16:19:23
Postat av: Carina

Tänk dig för nu, inte mycket kvar av vår kära Mia. Nej, ta du nu ock bakar en massa godsaker till dig och Anders. Många Kramar Carina

2008-07-06 @ 20:27:03
Postat av: Maria

hehe carina var inte orolig...har redan bakat lite gott åt oss... jag äter som ett tok jämt så don't worry..!

KRAM

2008-07-06 @ 20:29:14
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Starlet

Jag har mina sillperioder ibland. :D Jag är ju en fiskälskare...

2008-07-06 @ 20:33:33
URL: http://starletsgym.wordpress.com
Postat av: malin

vem blir inte chockad at och bry dig inte sa mkt om magen.... blir bra da bye<3

2008-07-06 @ 23:30:26
Postat av: Li

Åh jag tycker sånt där är så löjligt! Du har ju inte tänkt att gå ner 10 kg liksom,du har gått ner lite grann och det ser skitbra ut och är nöjd över det!

Föräldrar och pojkvänner är alldeles för oroliga :P

2008-07-08 @ 15:43:38
URL: http://skarpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0