Lina och saga

Idag har jag varit och hälsat på Lina och hennes bebis Saga..

Saga var så snäll hela tiden när jag var där...grät knappt någonting, utan satt i Linas knä och var jätte snäll, ville dock vara med och prata lite fasst hon e ju bara tre månader....Lill tösen..

Det är så himla skönt att äntligen få komma hem och träffa dig Lina du anar inte hur mycket jag tänker på dig...
Kram bästis...

Jag och Saga





Saga har precis fått en kanin och en Grodskallra av mig och Anders.


Så himla sööt hon ee..

Ante...!, det räcker att jag bara skriver så du vet vad jag vill..!!
puss!



Var ju även och klippte mig idag..

Såhär blev det:


Klippte topparna och fixade till luggen...Nu kan jag ju faktiskt se någonting också..OTROLIGT!!



For ut till Lörudden och åt middag idag..tacos blev det..efter tacosen lite Ben & Jerry:s glass



Yummy..=)



Lite ego pics









Ne nu är det natti natti för imorrn e det Boda Borg som gäller=)

God Natt

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anders

Va bra att du fick träffa henne då.. :)



Vad fin du blev i håret älskling... ;)



såg varmt och skönt ut ute vid havet.. :D



pussar

2008-07-23 @ 22:18:21
Postat av: Anders

Glömde skriva att du är väldigt söt gumman.. ;)



Pussar älskar dig.. natti natti

2008-07-23 @ 22:26:40
Postat av: Starlet

Vilken söt bäbis :)



Kram

2008-07-24 @ 14:36:30
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0