Gillar inte detta...

Idag har vi haft teater på skolan det gick bra men det e svårt också, jag e så sjukt tyst av mig..blir så irriterad. vill kunna mina repliker och inte vara så rädd för att prata, men jag e rädd att det har med mitt förflutna att göra..synd det där... jag kan lixom inte släppa loss och vara mig själv på skolan, det spelar ingen roll hur mycket jag än försöker...det går inte... Hemma kan jag släppa loss och bara vara mig själv men inte på skolan...
Jag kan vell heller inte säga att jag tycker att det är världens roligaste grej att gå dit heller....hatar det innerst inne...Läääängtar så till studenten...Mitt liv kommer då att börja och jag kommer förhoppningsvis att slippa skolan..det känns skönt faktiskt. Hoppas på att få ett jobb och kunna byta lägenhet och få det bra.

image354

Idag hade jag:
Svart linne ♥ BikBok
Klänning ♥ Åhléns
Leggings ♥ Gina Tricot
Halsband ♥  Åhléns  tror ja..

Ne men nu ska jag ta och kolla på tv tror jag...hehe just det fikat väntar..

kram

Kommentarer
Postat av: starlet

Buää jag HOPPAS jag klarar denna förbannade matte. Annars blir jag deprimerad. Jag vill också byta lägenhet och få det bra! :( Och slippa sova ensam och vara rädd för spökena. Och komma in på sjuksköterskeprogrammet!!!! kram

2008-02-19 @ 20:26:21
URL: http://starletspalace.blogg.se
Postat av: starlet

Förresten, det där med teatern. Jag var så krossad och förstörd i början när vi övade. När Tobbe sa att jag skulle sjunga så var jag ju förstörd i en hel vecka. Men sen fick jag fanimej nog. Jag bestämde mig för att inte ta mig själv och teatergrejen på så stort allvar, man lever ju bara en gång och man ångrar bara DET MAN ALDRIG GJORDE. Nu har jag gjort det och det känns bra. :) Jag tror på dig.

2008-02-19 @ 20:29:16
URL: http://starletspalace.blogg.se
Postat av: Nea

ja blomman var jätte fin :) undrar bara vem det är jag fått den av! hihi

ja du mia, vi känner nog lika om skolan du och jag! nu har vi bara 3 månder kvar, vi SKA klara detta! kram

2008-02-19 @ 20:36:12
URL: http://linneagibbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0