En mycket söt möhippebrud och en Alice!

Nu har jag precis kommit hem ifrån teatern...vårat sista framträdande gick jätte bra=)

Det var sååå kul..

Alice o Värdinnan          Fred 
               

            Lisa                                                Alice
                                                                          


                                                                        Jag som möhippebrud...=)
image163

                                                                     Jag fick en fiiin blomma
 image168

                                                                      Gävle by night
image166

Nu ska jag och ante kolla på aladdin...hahahha =)

myspys 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Oh vilka bilder.. ni är ju fan underbARA! och lisa är ju så söt så jag vet inte vad!!

2007-12-07 @ 22:56:18
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Starlet

Iihihihi ååå vad jag är glad att det är över. Fast det var så kul. :) Kraaam

2007-12-07 @ 23:59:40
URL: http://starletspalace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0