Dagens outfit och shopping



Skjorta Gina Tricot
Linne
♥  Gina Tricot
Rosett ♥ H&M
Leggings
JC

Jag sprang iväg till stan idag hehe känns inte som att jag gör så mycket annat.
Men iaf väl på stan köpte jag en ny halsbands länk, Alex råkade ha sönder min gamla:P
Sedan fortsatte jag vidare till cubus och där hade dom mega rea




Bustier 49:-
Strumpebandshållare 19:-
Trosa 19:-

Det var också ta 3 betala för 2 så jag fick bara betala 68:-
Bra pris tycker jag:)
Hoppas att älskling kommer att gilla detta.

Vandrade sedan vidare och inne på Kappahl hittade jag dessa underbart söta strumpbyxor
Såg även att jag hade fått ett sms med 25% på valfri vara därifrån då passade jag på att använda den.


79,50 kostade dom från början men jag fick betala 60:-



Sedan sprang jag tillslut in på Indiska och wow jag hittade en superfin klänning som var på halva rean:)
Det kanske syns lite dåligt men det är svårt att ta kort på sig själv.
Det är iaf en klänning med en dragkedja genom hela klänningen sedan är det lite volanger på den.
Ja jag älskar den och den blev min för bara 75:- ♥

Ikväll blir det Melodifestivalen för hela slanten
Älskling jobbar men jag sysselsätter mig med allt möjligt här hemma.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anna

Blev väldigt besviken på Melodifestivalen alltså.. Överlag var det dåliga låtar med några få undantag. Programledarna var ingen hit.. Nej, kvällens deltävling får inga höga poäng från mig. Men förhoppningsvis bättre nästa helg!



Fina grejer du shoppat!



Kram kram.

2011-02-05 @ 23:40:35
URL: http://lansanna.blogg.se/
Postat av: saga:)

fin outfit ! :D <3

2011-02-06 @ 08:41:14
URL: http:// nynasexigaste.blogg.se/
Postat av: Johanna

fin korsett!:)

2011-02-07 @ 20:01:29
URL: http://asiwantit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0