Lite naket

Ja precis som jag trodde så gick det hur bra som helst att göra det där Cellprovet, jag var ju som sagt nervös och när hon ropade upp mitt namn tänkte jag oo nooooooo!!

Men hon som gjorde provet var hur trevlig som helst så jag blev jättelugn, vi pratade lite kort.
Eftersom Anders var med frågade hon mig om det var min pojkvän som var med, ja det skulle ju lixom bli lite naket.
Självklart fick han vara kvar vi har ju lixom varit tillsammans 6 år så det var ju som inget nytt för honom.
Dessutom satt han bara bredvid mig och var ett moraliskt stöd.

tack Älskling..

När vi gick därifrån viskade jag till Anders, ja nästa gång du är här då är det för en helt annan sak.
Ja ni fattar..

Livet är bra härligt, det finns så mycket att uppleva..


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt att det gick bra!



2011-02-01 @ 20:37:24
URL: http://lansanna.blogg.se/
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Ja men verkligen. Man är så nervös innan och sen är det hur lugnt som helst :)



Hihi spännannde! Vad svarade han när du sa att det var av en annan anledning? ;)

2011-02-02 @ 09:32:39
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0