Påsk

Hello helloo

I helgen har jag suttit och solat och njutit så mycket som det bara har gått.. Tyvärr är det ju så att nu när det blir så fint väder så slår ju björken ut vilket innebär pollen, usch!!

Har haft kli i ögonen hela helgen..men idag ska jag inte gå ut har jag tänkt trots det fina vädret, men det går bara inte, får så himla jobbigt..

Men om två veckor då får jag njuta av solen ordentligt för då reser vi till Mallorca, det ska bli superhärligt.
Ska sätta mig och göra en lista över saker vi ska ha med oss och sånt som vi måste köpa någon dag här i veckan.

Har en massa plugg som jag måste göra undan nu innan vi åker också så jag ska försöka göra det de närmsta dagarna..

Ja just det, det var ju påsk i helgen fick dock mitt påskägg idag av älskling=)



Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Jag tog M eftersom jag har så långa armar. Ville inte att den skulle bli för kort där men nu vart den på tok för stor :( Svärmor ska försöka sy in den.

Konstigt att du inte fått den. Kommer kanske på tisdag :)

Skönt med resan!

Kram

2011-04-24 @ 19:31:18
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0