Home again

Inatt vid 3 landade vi på Arlanda efter en veckas underbar semester.
min och Älsklings första utomlandssemester tillsammans =)

Det har varit otroligt fint vädert så vi har solat och badat varenda dag, Så underbart det har varit att bara vandra runt barbent, ha bikini och älskade flipp flopps det saknar man nu..

Mitt första intryck av hotellet var, neej ska vi bo här.. mitt ute i ingenstans.. rummet tyckte jag också var lite sådär..
Men ju längre veckan gick desto bättre tyckte jag att det var..mysigt hotell med rolig personal =)

Jag tycker faktiskt att det har varit perfekt..
Jag kommer att sakna Lemas Suite...

Vid 5.30 imorse rullade vi in i Gävle, vi båda stupade i säng och sov till 11..såå skönt det var=)

Jag lägger ut lite bilder senare..

See You!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att ni har haft det bra!

2010-09-25 @ 17:38:15
URL: http://devine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0