Hur jag tänker...

Dagarna bara går och går, min längtan till min pojkvän bara växer och växer..
Varför kan jag inte bara få vara med honom nu?

Efter drygt ett halv år här i Sundsvall känner jag att kanske, kanske ska jag tillbaka till Gävle igen.
Jag vet att jag är mycket fram och tillbaka, men jag har bara svårt att hitta det jag verkligen vill..

Mitt jobb är just nu mitt liv, jag har inget annat..
Men vad jag vill är att ha ett jobb men kunna bo tillsammans med min älskling..♥


( bilden är från i somras)

kanske borde ta lite nya bilder..=P

Puss

Kommentarer
Postat av: Hugen

Hejhej!



Ja kom tillbaka till Gävle & slå dig in på Åhlens här :) Du har ju hunnit samla erfarenhet nu ju!



Kramar

2010-01-08 @ 15:20:51
URL: http://hugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0