Fredag

När jag kommer till Gävle nästa gång, alltså typ om en vecka eller så..
ska jag se till att lämna in CV försöka få någon ordning i lägenheten..
pojkvännen är duktig, men jag måste liksom vara där och pyssla lite jag med..

Vill köpa ny säng och matbord men det får allt vänta tills jag kommer ner..
känns bara onödigt innan..

Satt precis och kollade tillbaka i bloggen lite, förra året var ja arbetslös vid den här tiden..=S
Det blev dock en bra vår med många bloggläsare och i slutet av våren fick jag äntligen börja jobba igen på Åhléns..



Tjao på er =)

Kommentarer
Postat av: Carina Lindström

Kul att se att du är tebax. Sköt om dig. Kram Carina fd 3B

2010-01-09 @ 18:34:53
Postat av: hugen

Det hinner hända rätt mkt på ett år! Då var jag i Chile, levde livet. Tänkte väldigt lite på vardagen här hemma som man är mitt uppe i nu :P



Hör av dig när du kommer ner! Kramar =)

2010-01-10 @ 18:19:30
URL: http://hugen.blogg.se/
Postat av: freja

åh va snygg du var i håret!

2010-03-02 @ 15:50:39
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0