Klippning

Igår satt jag och klagade över att mitt hår inte är som jag vill just nu..har klippt mig hos olika personer men jag är inte nöjd så länge..=/
Men nu när vi ska iväg till Stockholm kände jag att jag ville klippa mig och bara känna att det känns härligt..=)
Så då gjorde jag det, jag gick till Hair City som ligger inne på nian här i Gävle..=)

Det var en jätte duktig tjej som hjälpte mig, otroligt kunnig tjej..
kommer nog att gå dit fler gånger..



Lite busigt och tufft..I like it=)




Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättesnyggt gumman! Du klär himla bra i den frisyren!



Jag har precis njutit av ett fotbad och målat naglarna. Nu blir det mys i soffan resten av kvällen!



Kramar.

2010-08-12 @ 19:17:03
URL: http://devine.blogg.se/
Postat av: Frida

Jättefint!

Om man vill göra det enkelt för sig när man rullar köttbullar kan man köpa en krydda som heter "fant" och då behöver man bara tillsätta vatten. Tokgod smak och allt.

Fast du är ju duktig som gör helt egna faktiskt :)

Nu blev jag sugen på köttbullar haha.

Ha skoj i sthlm!

2010-08-13 @ 08:14:36
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0