Tisdag

.....Godmorgon......

Sitter i sängen nu och kollar bloggar, sötnosen ligger bredvid mig och sussar..
Idag ska vi nog inte göra så mycket tror jag, är ju arbetslös nu så då har man ju inte så mycket att göra...
Åååå va jag saknar Åhléns...

Vi kanske ska plocka undan julen idag, konstigt nog så känns det ok..
hahahha vad har hänt med mig?Älskar ju julen och alla julsaker..

Jag hade tänkt att bli bättre på en grej när det gäller mat. Jag har alltid hatat fisk, men nu har jag börjat tänka om, kanske att man skulle ta och prova äta fisk en gång i veckan iaf..vi får se om jag lyckas..
jag har provat lax och det gillar jag, torsk åt jag när jag var liten men nu aldrig.


Måste också försöka hitta ett jobb...

Ha en bra dag allihopa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0