Nu lurade jag dig allt mamma

Hejsan...

Har ikväll pratat med min kloka mormor...Älskar att prata med henne...
Vi pratade lite om jobbsökande osv...
Tror hon också är liiiite sugen på att jag ska komma hem...

Lurade även mamma idag..

Jag pratade med syrran via mobilen sedan ringde mamma på en annan telefon hem till syrran..så syrran tog och satte ihop mobilerna hehe mamma visste inget såklart..sen hände detta..
 
¤ hej mamma.
- hej, Va är du med också..?
¤ Ja, jag e ju hemma nu ja..kom ju hem idag..tihii
- men..

Neh mamma jag e inte hemma...
*asgarv*

Nu måste jag kolla på jobb..

Ha en underbar kväll..

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anders

hehe det är fult att luras :P

ne skoja bara.. det var lite småroligt faktiskt.. :D



pussar

2008-09-02 @ 07:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0