Lite tankar...

Hejsan Hejsan...!

Äntligen fredag hur underbart är inte det?

Lönen kom igår känns underbart bra...
Både jag och anders fick mycke pengar..men det är vi värda så mycket som vi har jobbat...

Jag börjar trivas i min lägenhet igen..känns bra...

men jag vet att om en vecka eller två då HATAR jag allt som har med Gävle och lägenheten att göra...jag vet inte varför...
Dalgångar säger jag bara...
jag är förvirrad och kan inte göra något åt det..
SUCK!!

Hoppas att det finns jobb till veckan på jobbet...annars blir jag hemma..!
*suuuur*
det är nämligen lite så att finns det lite jobb så blir vi uppsagda..så det e ju inte så kul..
men jag fick en strimma hopp idag..jag såg lite pallar med choklad...
så det blir väll lite etikettering...
vill ju jobba nu, massor massor massor...

Ikväll får man vara ensam hemma igen..Ante jobbar till 21.15...
saknar han sååå mycket när han är borta...
                   
                                   Älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0