Härliga Söndag

Heeelloooooo....

Idag har jag och Anders varit ut till Valbo en sväng Vi köpte en trådlös router så nu kan jag sitta vart jag vill i lägenheten och kolla bloggar osv....
Underbart!
det känns som en frihet...
Efter att vi köpt routern gick vi in på ikea och handlade lite en spotlight till sovrummet...blev även en badrumsmatta, toalettborste..köpte även en till grejj som man kan stoppa plastpåsar i...e så less på att ha påsar överallt...
TOFTBO Badrumsmatta LEDING 3-spot på skena

Ser fram emot den här veckan faktiskt...
Imorgon ska Lisa komma hit..
shiit har inte träffat henne sedan studenten..suck..tiden går så sjukt fort...Ses imorrn tjejen...
Kul...=)

Det är en massa premiärer på tv´n den här veckan...mysigt!!

Ti: Desperate Houswives kl 21.00

är en av dom som jag ska se sedan hade jag velat sett gossip girl men tyvärr så sitter jag på tåget påväg till gävle då...=S
får väll försöka lösa det på nåt annat sätt...


Mysig söndag har det varit iaf...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0