Lite frågor

Vad heter du?
Maria

Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Har inga byxor just nu:P
Vad lyssnar du på just nu?
Tv'n hehehe
Vad gjorde du igår kväll?
Jobbade och cyklade sedan hem och tvättade
Hur är vädret hos dig just nu?
just nu e det mörkt ute..buhuuu
Vem var den senaste personen du pratade med i telefon?
Mamma...
Vad det första du lägger märke till hos det andra könet?
Ögonen och håret
Hur mår du idag?
Mycket bra, är lite trött men annars bra
Vilken är din favoritdryck?
Vatten..i love...annars  dricker jag väll Te rätt ofta
Favoritsport?
Gillar att kolla på Hockey men är inte själv utövare av något...
Gillar att promenera och cykla...
Hårfärg?
Blondie=) 
Ögonfärg?
Melerade
Soluppgång eller solnedgång?
Båda två...! är ju så sjukt vackert...
Syskon?
En syster...
Favoritmånad?
Jag gillar December...snö snö snö
Favoritmat?
Älskar Tacos lätt det godaste som finns...

Senaste filmen du såg?
Såg Sex and the City i söndags...
Favoritdag i veckan?
Fredag. Äntligen Helg!!
Favorithobby?
Jag har ingen direkt hobby...Jag gillar att Dansa men gör det aldrig...
jag gillar att shoppa och umgås med min älskade pojkvän
Är du för blyg för att bjuda ut någon?
Nej. det e väll bara att gå de...
Favoritlåt?
Jag har ingen direkt favvo låt just nu...lessnar efter en dag på en låt (lyssnar på radio på jobbet)
Sommar eller vinter?
Båda två...
Kramar eller kyssar?
Heta Kyssar!!
Förhållande eller "one-night-stand"?
Förhållande.
Choklad- eller vaniljglass?
Choklad.
Hur bor du och med vem/vilka?
Med min pojkvän i en tvåa i Gävle
Vad läser du för böcker just nu?
Ingen..men sneglar mot bokhyllan, jag borde läsa nått..
Hur ser din musmatta ut?
Musmatta? vadå ute?
Favoritsällskapspel?
TP
Favorit data/tv-spel?
The sims gillar jag men tröttnar allt för fort.. just nu är det mini golf spel som gäller här hemma...=)
Kan du nudda näsan med tungan?
Nej...
Kan du korsa ett öga åt gången?
Ögonen går väll i kors när man e trött?jag e trött..
Är du romantisk?
Jo absolut!!
Skulle du själv säga att du är lycklig?
Ja...jag har ju min Anders ♥

Kommentarer
Postat av: Anders

Vad söt du är gumman.. :) Älskar dig.. pussar

2008-10-15 @ 20:44:32
Postat av: Starlet

Du gillar att dansa men gör det aldrig! DU ska fan följa med ut och dansa nån helg! Det är en order! :D

Kraaam

2008-10-15 @ 20:52:48
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: Starlet

Meh. :) Det blir väl skoj det?

2008-10-15 @ 20:57:59
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: syrran

haha..va glad över den enda syster du har och gör inga ...... sånna:O tacos ja det är ju svårt att lista ut äter alltid det när du kommer hem eller om jag kommer till dig haha jao sånt é livet;D

2008-10-15 @ 21:20:30
Postat av: Maria

Till syrran..

punkter brukar man göra...

Tacos e det bästa=)

Kram

2008-10-15 @ 21:36:54
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0