Lite jobb spekulationer

Fortsatt mycket mycket roligt med alla kommentarer...

Tack.. jag blir jätte glad..=)



Idag har jag iaf jobbat hela dagen och vet ni vad, det gick bra..
kändes jätte bra att jag orkade med hela dagen...

Jag har suttit och funderat på vad för yrken som jag skulle vilja prova på...

* Café

Café har jag praktiserat på och jag tyckte att det var jätte roligt men att få prova att jobba med det skulle vara roligt..

* Hotell

Hotell skulle ju verkligen vara något som skulle vara roligt att få prova på..

* Förskola

Förskola har jag ju varit inne på lite grann men...känns som att jag skulle lessna när jag fick egna barn eller kanske inte orka med lixsom..tveksam till ifall det skulle vara värt att utbilda sig till det..

* Butiksmedarbetare

Jag vet att jag skulle älska det.. Jag älskar att hålla på med kläder det är så roligt..
Barnkläder är det roligaste, så smått och gulligt...


Jag hoppas på att få flytta upp till Sundsvall snart..
Jobb,  ropa om ni finns?

Jag vill hem till mami Nuuuuu....

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha en mysig kväll:)

2008-10-22 @ 21:39:25
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Anders

Vad bra att det kändes bra idag älskling.

Ja vart ska man satsa på att få jobb? inte lätt att välja det...



pussar

2008-10-22 @ 21:49:17
Postat av: ..:Sarah:..

jag skulle nog välja hotell av de dära.. =)

2008-10-23 @ 11:04:47
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0