Skoter och lite shopping

Hejsan!!

sitter här i ett regnigt och blåsigt Sundsvall...
Ska nog bara ta det lugnt idag och sedan ikväll ska jag åka tåg till Gävle..

Igår var vi hos mormor och firade min mamma som fyllde 48 år=)
men innan hon hade slutat jobbet så åkte vi runt och tittadei affärer och shoppade med måtta..
Jag köpte ett par skor...känns skönt att ha det gjort...nu ska jag bara hitta ett par skor som jag ska ha när jag ska till och från jobbet typ slarvskor...men varma ändå..hade ju tänkt att gå till jobbet i vinter..dvs när jag inte tar bussen..

Ja just det pappa är nu mer ägare åt en skoter...
gissa om jag är lycklig...?
så nu ska vi nog åka till fjällen i vinter och jag ska lära Ante att åka slalom...=)
Det blir väll bra baby??



Ha en trevlig söndag..

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anders

Slalom?



jag kan ställa mig på två vedträn inne och säga att jag åker... tycker inte om skidor.. det vet du ju... :/ hehe pussar

2008-10-05 @ 19:18:21
Postat av: Maria

Till Ante..

men jag vill se dig åka sötnos..du komme rinte undan..puss

2008-10-05 @ 21:44:19
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: syrran

haha...jag med det är bara ta på dig skidorna och dra iväg Ante haha:D

2008-10-06 @ 17:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0