Mamma Mia

Nu har jag rensat ut en massa skräp från mitt rum här i Sundsvall..det var kläder och massa armband och annat krafs som jag aldrig använder usch och fy för massa saker...
Hatar när det ser plottrigt ut runt om kring mig...
Har nu sett att jag har massor av grejjer här som jag skulle vilja ha i min lägenhet i Gävle..men känns ju inte direkt som att det e nån idé att ta med det ner...

Jag fick en biljett av pappa idag hem till Gävle..med X2000 Guu så snäll han e så istället för att komma till Gävle 22.50
så kommer jag till Gävle vid ja en sisådär 20.00 istället..mycket bättre tycker jag..=)

Jag och mamma satt och kollade på lägenheter i Sundsvall och i Gävle Shiiiit va dyrt det e i Sundsvall, jag orkar inte..!
varför måste det vara så dyrt?
I Gävle kan man få hyra radhus billigt medans i Sundsvall kostar det 1000 kr mer för mindre yta...usch..

Jag vill till Sundsvall Nuuuuuuuuuu!!!!
bo i samma stad som mamma och pappa och få träffas lite när man vill kanske till och med oftare...det skulle va najst..
och dessutom vill jag ha nära till dom i framtiden också..

OOo juste igår kollade vi på mamma mia den var så otroligt bra....

Kommentarer
Postat av: Anders

Vad bra att du har rensat lite.. bara du inte tar ner allt det till Gävle.. hehe.. :D



pussar

2008-10-05 @ 19:16:48
Postat av: Evelina

Mamma Mia är underbar:)

2008-10-09 @ 15:05:57
URL: http://evelinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0