Visste ni detta?

Visste ni om detta?

Meddelande till alla sökande

Observera att urvalsgruppen HA (högskoleprovsresultat + arbetslivserfarenhet) tas bort från och med antagning till höstterminen 2008. Det innebär att den som söker utbildningar som börjar efter den 30 juni 2008 inte kan få 0,5 poäng tillägg till högskoleprovsresultat för 5 års arbetslivserfarenhet på minst halvtid. (Nytt)

jag visste inte detta...



Idag har jag jobbat, dagen gick sjukt fort swich så var dagen slut...imorgon ska jag eventuellt börja 07.00 jag tror att jag ska göra det...men jag är lite tveksam samtidigt...

shiiit va trött jag är nu...

viiiila viiila viiiila......

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

old news.. ja jag visste och det suger!!

2008-05-26 @ 21:05:29
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Starlet

Nä 3 veckor är väl inte så mycket, men det är så jävla sugigt att jobba 50 h/vecka. Sen efter Kreta är det back to work igen. Men jag SKA vara ledig också. :) Ska du vara ledig nåt då?

KRam

2008-05-27 @ 00:10:43
URL: http://starletspalace.blogg.se
Postat av: Anders

Nja jag visste det där med att man fick extra poäng... men inte att de skulle ta bort det... men tycker det är bra att det ska bort... är ju orättvist att man ska få mer poäng för att man har jobbat...

Pussar

2008-05-27 @ 16:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0