Vårruset Gävle

Idag har jag skrattat så otroligt mycket på skolan det var hur länge sedan som hellst som jag gjorde det...
Tack för det allihopa!! det behövde jag..!

imorgon ska vi ha en lektion i svenska och sedan ska vi grilla med klassen det ska bli mysigt...
jag ska grilla köttbullar och korv....hoppas det blir gott...jag ska även göra en sallad som jag tänkte ha till...
mmmmmm....

För någon timme sedan var jag och sprang vårruset i Gävle, det var sjukt mycket folk men det är väll så det ska vara....
jag sprang i mål på tiden 39.44...jag är jättenöjd...jag både sprang och gick om vart annat...hade sjukt jobbigt med astman men det gick ju bra..=)

lite svårt var det att värma upp bara för det var packat med folk...
träffade även  Sarah och Lisa några gånger...


Ne nu ska jag gå och göra iordning min lunch till imorrn..

KRAM

Kommentarer
Postat av: starlet

Du ska vara supernöjd med den tiden! Duktig du är! :)
Kram

2008-05-21 @ 22:20:41
URL: http://starletspalace.blogg.se
Postat av: ..:Sarah:..

tack ang naglarna.. sjukt snygga ju:-)
och vet du, jag hade helt glömt grillningen ja.. så jag måste iväg på rasten. *suckar*

du hade ju grym tid du med!!
faan va roligt det var idag!

SES IMORN

2008-05-21 @ 23:07:53
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0