Skönt att komma hem

åå det är så skönt att efter en hel dags arbete komma hem till en underbar pojkvän..Anders är så duktig nu när han är hemma helt ensam hela dagarna han lagar mat och tar fram mat, han tvättar och diskar..han är den bästa killen som finns...jag älskar han så otroligt mycket... ♥

alla skriver om det underbara vädret som är...jo men visst är det så heeelt underbart är det men vem hinner se det om man jobbar?
sen en annan sak som jag har tänkt på hur orkar man med allt?.....nu när jag kommer hem från jobbet är jag heeelt slut orkar ingenting, max hjälpa till med maten. men hur orkar man om man har barn? skulle aldrig orka det som det känns nu. men vill så gärna ha barn! jag älskar barn...dröjjer nog dock någhra år innan jag blir mamma men ändå..

i sommar kommer jag att ha två veckors semester sitter nu och funderar på vad man ska hitta på då..något kul med Anders kanske förmodligen kommer jag väll att åka till Sundsvall en sväng men sen då?
Jag och Anders funderar ju på att åka utomlands men det först till hösten tror vi...vi får se..det beror lite på hur Anders och jag jobbar och eller om jag pluggar....jag vet inte alls hur jag ska göra...

Det verkar även som att de flesta från min skola har fått sina betyg...Grattis till era toppbetyg tjejor..!
Sjäv väntar jag på att få hem brevet får det ju säkert hem till Sundsvall så jag får väll vänta till på fredag med att se mina betyg...
spännande...!

nä oj vilket långt inlägg...nu lär jag vila min fingrar...de måste vara utvilade imorgon ska packa toblerone då...



Idag har jag packat Marabou mjölkchoklad i stora tivoli förpackningar..ni vet!



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Kommentarer
Postat av: Anders

Älskar dig också gumman! ;P ja du är så duktig tycker jag... skulle aldrig klara av att hålla snitten ni ska hålla... är för seg i händerna. :D

Ja en resa vore roligt.. det tycker jag vi ska titta lite på.. :D

Pussar.. sov gott :)

2008-05-28 @ 19:18:48
Postat av: ..:Sarah:..

hejsan=)
man lär sig orka.. man lär sig ta hand om sina lediga dagar! Nu har jag inga barn men har ju jobbat heltid i ca 10 år. (hua va gamla jag är) och somvi sagt hela tiden... visst är skolan underbar!! haha.. jobba är inte så skoj..men jag ska minnsan bli egenföretagare, då jobbar man iaf åt sig själv.. som med läxor, jag vinner på det;-)
åk utomland tycker jag.. gör mirakel för själen.. så man orkar jobba resten av året. hahah.. PUSS

och du ska se du får kalas betyg du med!

2008-05-29 @ 00:38:57
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0