Skola och jobb

Helloooo...

Idag har jag varit på skolan och det har varit en europa tema dag...vi fick vara i olika grupper och diskutera olika frågor...det var ganska intressant och dagen flöt på ganska fort lite trökigt med en timmes lunch är lite van vid en halv timme nu så 1 timme känns lååååångt...och vad ska man göra? sitta och stirra på folk, ja tydligen för det är typ det jag gör..känns det som..jag hamnar som i min egna värld...




Efter skolan hade slutat 14.15 cyklade jag till jobbet...efter klockan 17.00 cyklade jag hem...
det känns så skönt att få ha några timmar iaf som man kan jobba...
imorgon ska jag dit igen...weeeiii..

Ne nu är det CSI måste ses!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0