Min fantastiska student

Igår tog ju jag studenten fy fan va jag är stolt över mig själv...

Jag fick många fina presenter

¤ Presentkort från Guldfynd på 600 kronor: av mormor och morfar och Farmor och farfar

¤ 200 kronor av Svärmor och svärfar

¤100 kronor av Gun-Britt (Anders farmor)

¤ En Pannacotta skål av Mormor och Morfar

¤ 10 st rosor + en otrooooligt söt nalle av Anders

¤ En Medelpadsring + tre nallar från Mamma och Pappa o syster

¤ Rosor från Mormor och morfar och farmor och farfar

¤ En jätte fin Ros av svärmor och svärfar

¤ Ett hjärta på pinne som man kan sätta i en kruka av mormor och morfar

¤ Två st fjärilar fick jag också

¤ Nallar nallar och fleeera nallar..

image512


Min skylt:

image513

image514

Vi åt en good middag här hemma..tacos blev det..=) vi dukade långbord och allt kändes perfekt..!

image516

       


Våran låt som vi sjöng på avslutningen




Sedan för vi har tagit studenten för vi har tagit studenten föööör vi har tagit studeeeenteeeeen fy fan va vi är bra..=)

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

GRATTIS TILL OSS!!
du var så fin igår=)

2008-05-24 @ 18:11:42
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Anders

Grattis igen Älskling!!!

Du är så duktig tycker jag...

Och du var riktigt fin igår också ;P

Pussar

2008-05-24 @ 19:39:45
Postat av: Nea

tack detsamma gumman! kram :D

2008-05-25 @ 23:31:30
URL: http://linneagibbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0