Me today.....

Helloooo...

Idag har vi kollat på teatern på film..fan va jobbigt det är att höra sig själv hatar det...
USCH!!

Förövrigt är jag heeeeelt slut man kan säga att jag har varit på ett styrketräningspass..:P
Jag har lyft tunga kartonger och pallar..tungt som attan..!
Älskar dock mitt jobb ändå det får mig att få mer tränade armar och man känner att man gör något...

i övermorgon är det dags för vårruset det ska bli sååå hääärligt...jag är inte så att jag ska vara med bara för att springa som ett tok utan jag ska ta det lugnt ja..eller ja man vet aldrig svägerskan ska man ju springa med och henne e det fart på....ojojojoj....det var nämligen en fågel som viskade detta i mitt öra...image488




Imorgon ska man stylas inför studenten ooo va härligt det ska bli....

otrooooligt fyra dagar kvar sedan är det stundent dags...!

Synd bara att jag inte kan vara med på champagne frukosten.....men jag får väll ha en här hemma istället..

Ne nu är det snart Tv dags...

image489

image490

Vitt linne  ¤   Gina Tricot
lila linne  ¤   Åhléns
leggings ¤   Gina tricot

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Kommentarer
Postat av: Starlet

Varför ska du inte komma på champagnefrukosten för???

Snygg klänning. Ser sportigt ut :)
Kram! (har packat väskan nu);)

2008-05-19 @ 22:05:13
URL: http://starletspalace.blogg.se
Postat av: Anders

Ja det är synd att du är allergisk mot hundar älskling... :/ men vi ordnar nåt annat här.. :D Puss

2008-05-19 @ 22:13:09
Postat av: Maria

va söööt du e älskling...

puss

2008-05-19 @ 22:20:23
URL: http://gossimia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0