Jag gör väll också enkäten dåå...!

image2707
Satt hemma om dagarna och gick endast i skolan en gång i veckan. livet var piss...
Sa till mamma att jag var så himla fin så att jag inte behövde smoinka mig som alla andra gjorde..
(Hon komme rihåg det fortfarande)

image2708
Bodde jag i Stockholm hos en kvinna, jag hade ett litet rum och tillgåmg till det mesta i huset...livet var väll sådär saknade min älskling väldigt mycket...lärde mig dock att dansa Street Dance!!!!
Bästa jag någonsin har gjort...Faaan va kul det var....

image2709
Hade vi bott i vår fina tvåa i ett år det kändes fantastiskt...!
Inför sommaren kände jag ångest eftersom jag skulle vara ifrån Anders hela Sommaren...

image2710
var jag super orolig för ifall jag inte skulle få stanna kvar här i Gävle med Älsklingen...tänkte på detta dagligen...

image2711
Var det mys söndag med Anders..=)

image2712
Ska jag vara i skolan och sedan ska jag jobba...

image2713
Ja tänk om jag visste vad som skulle ske om ett år...
Men jag hoppas att jag har en bra inkomst..
Förhoppningsvis så är jag förlovad med Anders då...den som lever får se..


Kommentarer
Postat av: Marit

Man vill nog inte veta om framtiden..... det får tiden utvisa.
So long...

2008-05-14 @ 07:17:26
URL: http://theMarit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0