Grillning + ett märkligt paket

Idag har vi haft grilllunch på skolan...det var hur mysigt som hellst...soooligt och fint var det ute också..
Myyyyyys!

Två snygga bloggare tog jag kort på

image503

Sarah och Lisa




Lisa

image508

jag fick ett brev idag på posten där stog det att jag hade ett paket att hämta på konsum eken.
jag fattade ingenting. det stod att jag hade beställt någonting men det hade jag inte...och jag skulle inte betala något...
jag gick upp dit och fick med mig detta paket hem...



jag öppnade paketet och fann detta..

image510

Fattade fortfarande nada...

vem hade skickat detta till mig?

mamma och pappa kom senare hit och senare fick jag reda på att min moster hade skickat detta till mig från England...

Tack tack..

Thank you  thank you

Kram

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

oooh titta där är ju jag!! hihi..
och tack=) jag spicade til det med lite färg idag!! Vi ses imorgon!

2008-05-22 @ 23:07:04
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Alexandra

somriga bilder :)

2008-05-22 @ 23:30:34
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0