Från jobbet till skolan

Idag har jag varit på jobbet i 12 timmar great..trivs så sjukt bra där...mycket bättre än skolan...
Mycket bra arbetskamrater har jag också..det är ju bra..fasst man hinner ju inte direkt prata så mycket med dem..jag är ju så sjukt fokuserad när jag jobbar så att jag är typ inne i en helt annan värld...

Men imorgon ska jag till Skolan..oooo sååå triiiist..men men...
ska nog cykla dit har cyklat nu två dagar i rad till och från jobbet och det har gått bra så då tänkte jag att jag kan cykla imorrn me..
det går ju tokfort då ju...!

Har även precis städat klart lägenheten känns så skönt...
Något som också känns fantasktiskt är att HISTORIAN är klaaaaaaar..
ÄNTLIGEN..!!!!!

Snart slutar jag skolan...och tar Studenten...
Weiiiii

Studentmössa av uppsalamodell

LÄNGTAR.....

ne nu ska jag fika..

KRAM på er.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0