Resa eller ej...Vaaaart?

Ikväll har Anders föräldrar varit här och vi har ätit en god lasagne och en god tårta..=)

lägger upp bild imorrn!!

jag behöver en ny bikini har jag kommit på men hittar ingen...
måste nästan gå och kolla lite på stan i helgen...

Jag och Anders har börjat prata lite om vad vi ska hitta på i sommar när vi är lediga tilsammans, några saker som vi båda skulle vilja göra är:

¤Tälta på någon mysig camping naturligtvis låna en bil av föräldrarna (någon av dem)

¤ Åka till Stockholm eller Göteborg.

Har typ en möjligtvis två helger som vi kan göra något tillsammans (Ante jobbar på helgerna)
Vi har inte riktigt bestämt oss för vad vi ska göra skulle vara roligt att åka till Göteborg men samtidigt så skulle en heldag i Stockholm inte heller vara fel....
En camping skulle ju vara mysigt att åka till men det e lixom det praktiska med det man måste fixa tält och nja det är väll inte så mycket mer men f*n jag vet inte...

Vill göra allt!!

skulle vilja åka båt någonstans också men jag vet inte ja...vi får se hur det blir....

Nu Sääääängen!!


Kommentarer
Postat av: Anders

Ja du... .vart ska vi åka??? :/



det är inte lätt att veta det... jag jobbar ju så mycket på helgerna.. hm....



pussar

2008-06-27 @ 06:41:00
Postat av: ..:Sarah:..

jag har en idé om ni vill campa. när jag tagit körkort just så åkta jag och mitt ex på en runtur på Åland. vi bodde en natt på olika camåinag, spela minigolf och hitta på roliga saker.. det var skitmysigt!! men ta med bra underlägg eler boka stuga i förväg, hihi, jag hade blåmärken för underlaget!

(åland har jätta lätt vaägkarta.. )

2008-06-27 @ 17:28:13
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Starlet

Heeej! :D



Hoppas ni hittar på nånting skoj!



KRAM

2008-06-27 @ 17:50:00
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0