Cyklade långt idag

Idag har jag och Anders varit på en utflykt tillsammans...



var destinationen som vi skulle till...
vi satte oss på cykeln 09.15 och var hemma igen ca 11.30 vi tänkte att vi skulle stanna någonstans typ vid havet och ha det mysigt men när vi kommit fram så fanns det inte en enda skylt som visade att det fanns, så sjukt dåligt....blev as sur då...bra att Anders är så duktig på att muntra upp mig..=)

Men vi cyklade totalt 3 mil och det känns jätte bra...!
fick massa färg, så underbart..
var dock sjukt svettig när vi kom hem så jag hoppade in i duschen...

Vi drog sedan iväg till boulognerskogen väl där åt vi lunch i form av grillad kyckling sedan vindruvor och jordgubbar...



Myyyyyyyyyyyyyyyyys!!

på eftermiddagen blev det en trip till rusta för att inhandla en grön matta till balkongen...hittade även dessa fina stolsdynor så då slog vi till på det.



Anders har planterat Tomat och Paprika...!

Hittade även en sprayflaska som jag länge behövt men aldrig köpt...men nu har jag en!




Nu ska jag ta och se till att jag blir skriven här i Gävle!
JAG ska bli Gävlebo på riktigt=)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Carina

Välkommen till Gävle. Ha det bra. Hälsningar Carina fd 3b

2008-06-08 @ 20:31:57
Postat av: Anders

Idag var det roligt... men hatar min sadel =)



Nu måste du börja heja på Brynäs :P

2008-06-08 @ 21:05:55
Postat av: Maria

Tack Carina!

ha det bra du med.

KRAM

2008-06-08 @ 21:12:46
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Maria

kommer aldrig att börja hejja på brynäs. Timrå ik i mitt hjärta!

2008-06-08 @ 21:27:02
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

hejsan=)

nu är jag ju från furuvik, uppväxt där nämligen.. och till havet kommer man efter parken.. och DÅ fins det skylar till både havet och till sjön där mina förälsdrar bor. havet är bort mot fabriken mer. annars lär man in i själva parken eller in mot bomhus, (mot den andra fabriken). Sikvik är oxå väldigt skyltat! Så testa igen=)

2008-06-09 @ 15:19:25
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0