Jordgubbstårta?

Hellooo...

Idag har allt gått superbra på jobbet=)
Fick min första lön idag..weiiii...

trodde inte att det skulle vara så mycket som det var, men men..kul med surprices..!

Kanske att det blir lite shopping i helgen...



Imorgon kommer Anders föräldrar hit och ska firar honom eftersom han fyller år snart..=)
så det blir lite mat och tårta.. funderade på vad man skulle bjuda på att dricka men har inte bestämt än, skulle ju vara gott med typ vin men det e ju torsdag, känns lixom fel...saft eller vatten kanske det få bli då...men då känns det så simpelt...
nä men vi får väll se dom blir nog nöjd med det som blir...

Maten som vi ska äta är Lasagne..=)
Svärmor skulle göra det..mm så gott...

Tror jag ska göra en jordgubbstårta till Anders imorrn..=)

men presenter av mig får han den dagen han fyller år...

Nu kommer sötnosen snart hem från jobbet...
Myyyyyyys dags?

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anders

Ja men saft går alltid hem det.. :D gott som stryk kan kan säga.. ;)



Ja en jordgubbstårta skulle vara gott det.. JAG får väl handla imorgon då så den blir verklighet.. :D hehe



Pussar

2008-06-25 @ 20:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0