I'm Back!

Nu är jag tillbaka efter helgens eskapader. Jag var ju hemma i Sundsvall och hälsade på släkten det var mycket trevligt, i fredagskväll när jag kom upp blev det bara lite tjejsnack med mig mamma och syrran..=)

på lördag begav vi oss iväg in till stan och shoppade lite köpte en
Garnier Fresh min favorit kräm den är underbar..


fick även ett par typ foppa skor som var guldiga av pappa som jag har på jobbet nu...

Jag fick ett armband av min kusin Karolin snyggt e det..

jag och Anders fick även en fin lykta som vi ska ha på balkongen...

Jag lånade mammas cykelkorg behöver den bättre jag..=)

Malin tyckte att jag skulle låna hennes svarta kjol så jag lånar/tar hand om den ett tag...

Det var nog det som jag fick..!

Bilder kommer senare...



jag vill också skryyyta lite men bara liiite jag fick mitt omdöme från folkhögskolan...
åååå ja jag fick en FYRA!!!   4 fyra 4 fyra

4 = Utmärkt studieförmåga

wohoooooo=)


Jag är såå stolt över mig själv




Nu ska jag plocka reda på lite saker....

KRAM

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

GRATTIS!!

2008-06-02 @ 20:56:28
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Anders

Grattis älskling... Du är så duktig tycker jag.

2008-06-03 @ 06:47:42
Postat av: Starlet

Grattis! :D

2008-06-03 @ 22:10:18
URL: http://starletspalace.blogg.se
Postat av: Carina

Grattis till din 4. Jag fick oxå de,,,,
Ha det bäst. Kram Carina

2008-06-04 @ 10:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0