Fotbolls dags

Idag  har jag ju jobbat, har så sjukt ont i fingrarna..! hatar dessa lådor som man ska öppna....aj,aj,aj...
Naglar det kan man glömma om man jobbar på Backman...
förövrigt är allt bra och dagarna springer iväg...
snaaart kommer lönen...me like!

jag och Anders har städat här hemma idag så himla skönt, behövdes verkligen..:P

Anders sötnos hade även gjort iordning kycklingpaj tills jag kom hem... det var heeelt underbart...
efter maten gick vi in till stan och köpte lite Cider till helgen...

tänkte prova den nya Xide Raspberry Blossom

Produktbild: Xide

"Rosa färg"

Fruktig doft med inslag av gelehallon och viol.
Söt fruktig smak med inslag av gelehallon och viol.

hoppas att den är goood..=)

imorgon drar vi ut till svärföräldrarna för att fira midsommar...
som det ser ut nu så har inte dom internet pågrund av åsknedslag..
så vi får väll se om det blir nå bloggande under helgen annars lägger jag väll in bilder och skriver några rader...

Men Glad Midsommar på er alla då så länge!

Nu dags för Sverige - Ryssland...
det ska bli spännande...

KRAM

Kommentarer
Postat av: Carina

Ha en trevlig midsommar hos svärföräldrarna. Själv ska jag fira midsommar här hemma i Forsbacka. Kram Carina

2008-06-18 @ 20:47:47
Postat av: Maria

till Carina..

Tack, det ska jag ha...

va mysigt!

KRAM

2008-06-18 @ 22:07:15
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Starlet

Tack så mycket!



Testa nagelförlängning eller nagelförstärkning någon gång när du ska ha långledigt. Man kan ha ganska korta naglar om man vill så det känns inte konstigt, de är bara snygga liksom! :)



Trevlig midsommar på dig!



Kram

2008-06-18 @ 22:19:42
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: Starlet

Den där cidern ser supergod ut. Själv ska jag väl dricka paraplydrinkar på Kreta! längtar



KRAM

2008-06-18 @ 22:20:35
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: Zandra

Kul att du var in och titta på min blogg och att du tycker min familj e fin!! =) Jag blev superglad! Hoppas att du får en underbar midsommar och att cidern är god! Puss och kram

2008-06-18 @ 22:25:34
URL: http://zandraostergrenboqvist.blogg.se/
Postat av: Nea

tihi, TACK mia :) Jag är super glad att jag kom till delfinal, shit! kan inte riktigt fatta det!



Åh, drick n cider för mig med :P kan ju inte dricka eftersom jag bantar... det är tråååkigt att banta!



trevlig midsommar mia. kram!

2008-06-18 @ 23:46:09
URL: http://linneagibbs.blogg.se/
Postat av: Anders

Ja visst var pajen god? :D



Men f*n va Sverige var sämst igår. Åmot spelar bättre :P



Pussar

2008-06-19 @ 08:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0