En dagens?

En dagens Outfit Kanske ?

ooo jaaaaa!

              

Vitt linne   ¤   Gina Tricot
Lila linne   ¤   Åhlens
leggings   ¤    Gina Tricot
Väska     ¤   Åhlens


Gillar väskan supermycket den e såå jag, fasst jag inte trodde det först...
snygg snygg snygg.....

imorgon ska jag nog kolla lite på stan..Anders ska kolla på skor han hade sånna problem idag med ett par skor som det var kardborre på han HATAR kardborreband på skor....försöker få han att prova iaf..men det e svårt för han...
hoppas det finns nå vettigt på stan då...Anders behöver verkligen skor...
det är nästan så att man skämms över hans skor som han har nu..usch!

Zlatan gjorde nu MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL...



YES!!!

Kommentarer
Postat av: starlet

Synd att Sverige förlorade.. :( Jag kan inte ens titta på fotboll för jag har så kassa tävlingsnerver. Jag blir helt nipprig.



Ha en mysig kväll! Kram

2008-06-14 @ 20:16:51
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: starlet

Hihi, men jag älskar att bada i havet. Ligger där och flyter som ett flöte i flera timmar eller så simmar jag som en motorbåt. :D Hahah.



Kraam

2008-06-15 @ 13:26:24
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0