Nybäddat

Idag efter jobbet tog jag och svägerskan Maja en promenad, det var heelt underbart väder ute..varmt och skönt...
När jag kom hem så fick jag reda på att jag missförstått Anders totalt gällande middagen så istället för lövbiff och klyftpotatis i ugn och grönsaker så blev det en mini pizzabit..=S men men...mitt fel, skulle ha tagit med mobilen...

Jag och Anders har dammsugit och torkat golv här hemma ikväll...Vi har även bytt sängkläder så nu känns det såå härligt...
Älskar den känslan när man har en nybäddad säng och allt är rent och fräsht...=)

Mamma, Pappa och syrran är i England hos moster Chatrin och hennes kille Marchello..(har säkert stavat fel på hans namn men strunt samma)
Hoppas ni får det trevligt Puss och Kram



London

jag vill också!!

Imorgon är det en vecka tills vi är i Stockholm=)
Weiii...!


KRAM


Kommentarer
Postat av: Anders

Ja det "sket sig" med maten idag men snart ska vi göra i ordning lite kvällsfika.. :D sen blir det nästan att gå och lägga sig.. jobb imorgon å resten av helgen med för den delen... :/ får se om jag får en 11,5 timmars dag imorgon... känner inte riktigt för det.. är så dålig luft på det där stället...



ja om en vecka är vi i Fjollträsk.. :D



Pussar

2008-07-03 @ 20:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0