party party

Nu har jag kommit hem ifrån mormor...va begravning däruppe idag för min morfars bror...var dock hundvakt hela dagen så var inte med på begravningen...
Har faktiskt aldrig varit på en begravning så jag känner lite rädsla eller vad man ska säga för sånt...usch..
kommer ihåg när det var en kvinna från Fonus som kom till folkhögskolan och berättade för oss om allt som har med begravningar att göra...tyckte dock att en del saker som hon berättad evar lite märkliga..
men men begravningar kommer det att finnas gott om att gå på så jag väntar ett tag till...

känner att min semester håller på att ta slut....blä!
Vill vara ledig och sooola och bada och ha det bra...

På fredag ska ju jag till Gävle igen skönt men samtidigt jobbigt för att allvaret snart börjar igen!

Helgen efter det är det Cityfesten i Gävle har hört rykten om lite festande.. hoppas du ordnar det här nu Maja!
hehehe..
nämen ska väll försöka hitta på nått skoj iaf...hatar ju iof Gävles upplägg med cityfesten men det får väll gå ändå...

Nä nu måste jag krypa ner i sängen och sooooova..

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anders

Hehe ja upplägget är lite konstigt tycker jag med.. men ett stort plus är att det är betydligt mer barnvänligt än många andra stadsfester samt att det är gratis... gratis är godast.. :)



skulle ALDRIG betala för att komma in på nåt så tramsigt som en stadsfest/cityfest... fydå...



pussar. :D

2008-07-29 @ 08:15:16
Postat av: Maria

barnvänligt vette fan du Ante lante finns ju inte direkt mycket för barnen tycker jag, fasst det e väll inte direkt tänkt för barn heller...tycker heller inte ens att det är feststämning e ju för sjuttsiken marknad...hahahahha...löjligt.!

men det e ju min åsikt..

puss på dig min prins

2008-07-29 @ 11:57:42
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

usch, jag gillar inte cityfesten.. så jag har tagit på mig massa extra jobb då.. haha.. med zandra:-)



ha en toppen dag!!

2008-07-29 @ 14:57:08
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Starlet

Det är mycket du hatar med Gävle märker jag.



Sköönt att vara ledig (ska jobba 2 veckor snart *suck*) Längtar tills skolan börjar. :)

2008-07-29 @ 15:50:10
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

haha instämmer med lisa, det är inte mycket du gillar med den här stan!

2008-07-29 @ 19:10:55
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0