Cruising...

Tjena..

Ledsen för dålig uppdatering men måste försöka umgås med familjen nu så mycket som möjligt nu när jag är hemma....

Igår var ju jag och pappa ner till Hudiksvall och hämtade Anders vid tåget...Hälsade även på en bekant till pappa och åkte runt lite på stan...jag körde..=)
gled runt lite på stan och mycket folk var det ute, det var ju för att Huddikkalaset var just då..
Vid 22.40 hämtade vi Ante och åkte sedan hem till Sundsvall...

Idag har vi suttit och soooolat heeela dagen och nu på kvällen åkte vi och kollade på cruisingen som var i Matfors...var nämligen och åkte en skit frän bil där förra året med en kille som jag jobbade med och Lina hennes kille och en annan kille som vi jobbade med...skit kul hade vi...sedan åkte vi till Smedjan och festade lite...hur kuul som hellst...
Så idag tog jag Micran, bökade in mamma, pappa och syrran och Ante i bilen sedan drog vi iväg...
Jag körde idag med..=)
Så medans alla andra kom i fräna gamla bilar så kom jag i micran...KUL...hehe
Det var ju Liiiite roligare förra året..!

Anders har även testat att åka motorcykel med pappa så här såg sötnosen ut..=)



Nä nu ska jag gå och soooova

God Natt!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0