Tung dag idag

Idag hade vi en  rätt så tuff dag först religion (livsåskådning) sedan som tur va så valde jag att ha avslappning efter lunch var det dags för historia och det gjorde mig inte direkt possitiv våran lärare nämnede att vi skulle köpa böcker.. och vad kostar dom...jo 470 kr...tror dom att man är miljonär....dröm och glöm..jag blir så less...sen var det ju så att som vanligt så e det så synd om alla som har barn så dom måste ju få ett gratis exemplar av boken från skolan...varför?
Jag har inte heller hur mycket pengar som hellst..okej jag har inga barn,bil och dyr lägenhet men för det så betyder inte det att jag har utgifter+ jag tycker att antingen så ger man alla en bok eller ingen punkt slut.... sluta med att göra skillnad...
sen som grädde på moset så hade vi matte....det måste jag klara av...det bara e så...

nu ska jag gå och Spela playstation 2  med anders....

tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0