Skolan och nya filmer...

Skolan:
Idag va första dagen i skolan efter lovet, det var väll ok inte så mycket förändringar osv, bara en ny lärare i eng och ett nytt ämne...
Vi ska nämligen börja att ha Historia tror det kommer att gå bra faktiskt min Anders e expert på historia så han kan nog lära mig mkt här hemma också....om jag orkar...
Vi fick även två nya tjejer till klassen det e ju bra det...båda två verkar jätte snälla och trevliga...
Jag har även bestämt mig för att vara med i teatern jag vill bestämt inte ha nån stor roll utan bara jag e me och står på scen och får känna det här pirret då e jag nöjd....
Jag tyckte ju att det var så roligt me förra pjäsen så då tänkte jag att jag skulle vara roligt att fortsätta...hoppas att det kommer bli lika roligt den här gången....om inte ännu roligare...

Hemma:
image256

Har haft en liten strykstund ikväll....

Jag och Anders va och handlade på Willys och titta va vi hittade

image257

Isprinsessan
High school musical
The Guardian
Alfie

E så glad att jag köpte high school vill även ha tvåan, syrran har den men den får man ju inte låna men nu har jag ettan och den vill hon se...

hoppas att filmerna e bra..=)


Kommentarer
Postat av: syrran

men det är ju självklart att du får låna den men det är bara det
att ingen vill se den med mig för ingen är ett sånt high school musical freak som jag de vet du väl men puss o kram påre syrran

2008-01-09 @ 20:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0