Timrå ik

Idag har jag varit hos farmor, sedan var jag syrran och pappa på hockey...
hehe lite nervöst var det men Timrå ik vann med 1-0...mitt älskade hockey lag...=)



Peter Regin gjorde målet


Nu ska jag se på film med mamma...sen blir det melodifestivalen...

Bild på mig idag:
image361

image362

Vitt Linne ♥ Bik Bok
Tröja ♥ H&M
Klänning ♥ Wear it
Leggings ♥ Gina Tricot
Halsband ♥ Guldfynd

Ha en bra Kväll



 

                                                                                                           ♥



 


Kommentarer
Postat av: Anders

Va fin du var idag då :D
Vi ses imorgon..
Älskar dig.. Puss

2008-02-23 @ 19:33:17
Postat av: Starlet

Gillar håret! :)

2008-02-24 @ 17:57:54
URL: http://starletspalace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0