Tandvärk...

Idag har jag varit till tandläkaren och gjort en akut undersökning, jag har haft ont i tandköttet en vecka ungefär nu och står inte ut med smärtan nå mer. så jag ringde imorse och ordnade en akut tid jag fick komma dit 08.45 och då sa dom att jag min visdomstand "uppe" skavde mot tandköttet "nere" så tandläkaren filade lite på tanden och gjorde rent och petade och hade sig sedan fick jag gå och köpa klorhexidin som jag nu ska göra rent med...svider som stryk... men det bryr jag mig inte om bara jag slipper ha ont.

Har under dagen varit en sväng på stan och käkat med mamma och halva Åhléns... (mammas jobb)
kollade även på lite kläder...Anders köpte lite böcker på bokrean...

Åkte sedan till min bästaste bästa kompis och fikade och pratade...
Du e den bästa  ♥

Nu ska jag umgås med familj och pojkvän imorrn drar vi tillbaka till Gävle....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0