Åhléns

Idag var det en farbror som kom in på Åhléns och gick fram till mig, han var även in för två dagar sedan och frågade om något men iaf..han kom fram till mig och sa
-men det är ju du, den trevliga och duktiga expiditen...
-Jag bara, nemen Hej.
sedan ropade han på sin fru och hon kom emot mig sedan ställde dom sin fråga och jag hjälpte dom.
När vi var klara var dom så glada och nöjda..
sedan sa vi God jul till varandra...

bara att folk är trevliga gör så himla mycket...man blir så glad..

ganska mycket folk idag trevligt...


Denna mössan var väll söt..
Lindex Shop Online - Mössa

Ha det bra..

kram

Kommentarer
Postat av: Anders

Det är roligt med kunder som är trevliga.

hatar dryga kunder som bara måste gnälla för att orka med sin dag...



pussar

2008-12-19 @ 21:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0