Nyårs resume

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag började jobba på riktigt=)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nyårslöften är överskattat..
vem bryr sig?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jaa=)
Söta Lina och hennes pojkvän Jimmy fick en liten Saga

 
   ( Jag håller i lilla Saga)

4. Dog någon som stod dig nära?
 
Ja, två stycken.

5. Vilka länder besökte du?  
Tyvärr inget..
 
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? 
Ett bra jobb och en utlandsresa med baby

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?  
24/12,
då fick jag min lilla Renault =)



8. Vad var din största framgång 2008?
 
Jag fick jobba på Åhléns

9. Största misstaget?
Vara ifrån baby..


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har väll varit lite småförkyld men ingen märkvärdigt.

11. Bästa köpet? 
Tv´n


12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Möbler och resor till föräldrar

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket gjorde mig glad men det som gjorde mig allra gladast var nog faktiskt när jag fick bilen..=)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Jason Mraz, I´m yours spelades ju sönder totalt..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, tog ju studenten, fick sedan jobb och året slutade med ett kanon jobb på Åhléns..

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag önskar att jag och Anders hade kunnat åkt utomlands, men det får vi ta 2009..=)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit små irriterad på folk...
 
18. Hur tillbringade du julen? 
Hos mormor och morfar

19. Blev du kär i år?
Jag är kär och kommer alltid vara kär i min älskade Anders

20. Hur många one night stands? 
Inte ett enda alls.
Kommer aldrig att ha något heller.

21. Favoritprogram på TV? 
Vilka har jag inte? hehe
Ne men Desperate Houswives, Csi, Idol och en massa annat..

23. Bästa boken du läste i år?
Böcker?
Dom anfaller mig bara...

24. Största musikaliska upptäckten?
Ehm ingen aning

25. Något du önskade dig och fick? 
Bilen...

26. Något du önskade dig men inte fick?

Jadu.. ett riktigt jobb

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag var i Gävle och mina svärföräldrar och min svägerska kom hit och vi  åt good mat..

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ifall Anders hade ett riktigt jobb..

30. Vad fick dig att må bra?
Anders, och nära och kära..

31. Vilken kändis var du mest sugen på?  
Jaa 
Zac Efron 

 
32. Vem saknade du? 
Lina, Anna, och Anders...
  

33. De bästa nya människorna du träffade?
Hugen  i miss you right now..


34. Mest stolt över?
Att jag är den jag är...

35. Högsta önskan just nu?
Att jag får ett bra 2009

Kommentarer
Postat av: arnnela

gott nytt år <3

2008-12-31 @ 17:02:23
URL: http://ljepoticaa.blogg.se/
Postat av: syrran

saknar du inte mig då? sixten var det inte "min lilla renault"! ;)

2009-01-01 @ 12:20:05
Postat av: Maria

Till Syster:

klart jag saknar dig..

ja jag vet..Sixten..

2009-01-01 @ 14:11:59
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0