Tisdag

Börjar 11 idag så jag sitter och väntar på att det ska bli dax att gå till bussen...

idag kommer Anders upp till mig och det känns helt underbart bra..har saknat honom så mycket...
han kommer att tycka att det känns som att komma till en annan världsdel när han kommer hit...
det är sååå mycket snö..myyyyys!

.....Vinterland här....

hoppas snön stannar kvar till Jul iaf..

idag ska jag vara på skönhet...jag är supernervös...jag är mest typ oroad över alla frågor som man kan få..jag kan inget..
men men jag får väll lära mig...

önska mig lycka till..!

Nu måste jag göra mig iordning...

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Anders

Ja idag kommer jag till dig.. sitter säkert bredvid dig när du läser detta.. :)



hoppas det går bra idag älskling..

puss puss

2008-12-09 @ 11:21:55
Postat av: hugen

hejsan!!



sorry att jag har haft sa himla dalig koll, men har du flyttat tillbaka till sundsvall nu alltsa?? gud vad harligt =) hoppas verkligen att du trivs och att det loser sig med pojken och allt!



ta hand om dig, och ha det sa himla bra tills vi hors igen!

2008-12-10 @ 19:40:12
URL: http://hugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0